Доставка і оплата

Варіанти доставки та оплати

ОПЛАТА

Під час замовлення товарів на сайті Nutritive Cosmetics можливі кілька варіантів оплати.
Оплатити покупку можна одразу на сайті за допомогою LiqPay картками VISA/Mastercard.
У разі оформлення замовлення на суму від 300 грн. можлива післяплата у відділенні компанії “Нова Пошта”. В такому випадку комісію за переказ коштів сплачуємо ми.

Якщо сума замовлення складає до 799 грн або замовлення здійснено за межі України, вартість доставки, згідно тарифів поштового оператора, від 60 грн.

Якщо сума замовлення складає більше 800 грн, доставка, в межах України, безкоштовна!

Крім того, можна забрати замовлення в одному із наших пунктів видачі. У такому випадку можна сплатити одразу на сайті під час замовлення, або розрахуватися готівкою чи карткою на місці при отриманні товару.

Доставлення замовлення на пункти видачі безкоштовне.

У разі виникнення питань щодо оплати, зверніться до наших менеджерів і ми з радістю вам допоможемо. Можна написати в дірект однієї із соціальних мереж чи чат підтримки, зателефонувати за номером 0 800 338 415.

ДОСТАВКА

Самовивіз

Замовлення які оформлені через самовивіз можна отримати за адресою Кургузова 14, зателефонуйте за номером телефону, з якого ви отримали смс повідомлення про готовність вашого замовлення, та ми його винесемо.

Адреса: виробництво, шоурум (Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 14)
Графік: Пн-Пт 10:00-17:00
Телефон: 0 800 338 415

З 24 листопада 2023 року:

Адреса: корнер в ТРЦ Retroville. Вхід 4 (м. Київ, просп. Правди, 47)
Графік: 10:00-22:00 (без вихідних)

Замовлення зберігається на пункті самовивезення протягом двох робочих днів, на третій день замовлення анулюється!
“Нова Пошта”

Ми надсилаємо всі замовлення лише через поштового оператора “Нова Пошта”. Обрати необхідне відділення чи поштомат можна під час оформлення покупки у відповідній графі.

У разі, якщо не вдається знайти необхідну адресу, можна обрати інше відділення, але у графі “Додати коментар до замовлення” зазначити потрібне відділення чи поштомат.
Замовлення, оформлені до 15:00 у робочі дні, ми надаємо того ж дня компанії “Нова Пошта” для доставки.
Замовлення, оформлені після 15:00 у робочі дні – передаємо компанії "Нова Пошта" наступного дня.
Замовлення, оформлені в суботу та неділю, будуть передані компанії “Нова Пошта” у понеділок.

Звертаємо увагу! У зв’язку із форс-мажорними обставинами (обстріли, перебої зі світлом, зв’язком та ін.) можливі затримки до 3-4-х робочих днів. Також можливий змінений робочий графік під час державних свят.

Після того, як ми надаємо вашу посилку компанії “Нова Пошта”, перевізник повідомить Вас про точні терміни та час прибуття товару до пункту призначення.

Замовлення з доставкою через “Нову Пошту” приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова Пошта" Ви можете знайти на офіційному сайті компанії. Відстежити посилку також можна самостійно за допомогою сервісів “Нової Пошти”.

Якщо ваші плани змінилися, ми зможемо оформити переадресацію посилки з одного відділення “Нової Пошти” на інше в межах міста або відділення іншого міста, послуга “Нової Пошти” оплачується клієнтом додатково.

Зверніть увагу! При доставці до складу транспортної компанії замовлення зберігається на пункті видачі трохи більше 4-х робочих днів, після чого автоматично повертається назад. У разі оплати карткою на сайті, зазначений у замовленні, одержувач повинен буде показати документ, що засвідчує особу або штрихкод одержувача, у додатку "Нової пошти" (при замовленнях на суму до 5 000 грн).

Будь ласка, перевірте надсилання при отриманні на відділенні "Нової Пошти". У випадку, якщо ви помітили пошкодження посилки або нестачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши відповідний акт з представником компанії "Нова Пошта". Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий - візьме представник компанії "Нова Пошта".

ПОВЕРНЕННЯ

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 (від 19 березня 1994 року) парфумерно-косметичні засоби поверненню не підлягають, але кожну ситуацію ми розглядаємо індивідуально!

Отримуючи товар на пошті, ви маєте право, перш ніж оплачувати замовлення, подивитися та оцінити, наскільки якість замовленої продукції влаштовує вас, чи відповідає очікуванню.

Якщо вам прийшов брак, або ви виявили інші проблеми протягом 14 днів після покупки, ви можете повернути нам товар або обміняти на інший.

Потрібно зателефонувати до сайту на цей номер: 0 800 338 415 і в телефонному режимі ми оформимо обмін або повернення товару.

Доставка оплачується покупцем у разі повернення чи обміну через особисті міркування покупця. Повернення коштів відбувається протягом 1-3 робочих днів після отримання нами товару, що повертається від вас на склад “Нової Пошти”.

Умови повернення/обміну:

  • відсутність ознак використання товару;
  • наявність ярликів;
  • товар повинен мати товарний вигляд.

У разі виявлення ознак використання товару ми залишаємо за собою право на відмову у поверненні коштів.

У разі виявлення браку, відсутності товару у посилці або помилки під час виконання замовлення з вини наших співробітників, доставку сплачуємо ми.

Якщо у вас залишилися питання, перегляньте розділ питання-відповідь або напишіть нам: info@nutritive.com.ua