Команда Nutritive Cosmetics презентувала українську косметику на Izstāde Baltic Beauty 2023 у Латвії
Share
Nutritive Cosmetics стала учасником Національного стенду України на виставці Izstāde Baltic Beauty 2023 в Ризі, що пройшла з 3 по 5 листопада у Міжнародному виставковому центрі "Кіпсала".
Виставка у Латвії - це найбільша і найяскравіша подія індустрії краси в Балтії та Скандинавії, що пропонує нові косметичні продукти, актуальні тенденції косметики та консультації фахівців. Так у виставці Baltic Beauty 2023 взяли участь 313 підприємств із 13 країн. Косметичний захід за три дні прийняв більше 28 тис. відвідувачів із 17 країн, близько 14 тис. з яких - це професіонали сфери краси.
Цього року представити український стенд пощастило таким великим виробникам як:
Nutritive показали продукцію всіх чотирьох власних брендів – Rebellion, Manelle, Biono та Lapush. Особливий ажіотаж у європейців був на тверді шампуні від бренду натуральної косметики Lapush. Як виявилося, для західних споживачів це також дивовижа. У перші ж години після відкриття розібрали усю чоловічу лінійку – новинку того ж бренду, що була розроблена спеціально для барбершопів. Також оцінили покупці парфуми та парфумовані спреї від Rebellion, сироватки і креми для рук.
Єдине, про що ми пожалкували, це те, що взяли занадто мало продукції. Поки українці вважають за взірець якості західні чи азійські бренди, європейці охоче купують нашу доглядову косметику.
Ми щиро вдячні за допомогу в організації українського стенду:
Виставка у Латвії - це найбільша і найяскравіша подія індустрії краси в Балтії та Скандинавії, що пропонує нові косметичні продукти, актуальні тенденції косметики та консультації фахівців. Так у виставці Baltic Beauty 2023 взяли участь 313 підприємств із 13 країн. Косметичний захід за три дні прийняв більше 28 тис. відвідувачів із 17 країн, близько 14 тис. з яких - це професіонали сфери краси.
Цього року представити український стенд пощастило таким великим виробникам як:
- Nutritive Cosmetics
- Uniks
- ED cosmetics
- Delemark
- Biocontact
Nutritive показали продукцію всіх чотирьох власних брендів – Rebellion, Manelle, Biono та Lapush. Особливий ажіотаж у європейців був на тверді шампуні від бренду натуральної косметики Lapush. Як виявилося, для західних споживачів це також дивовижа. У перші ж години після відкриття розібрали усю чоловічу лінійку – новинку того ж бренду, що була розроблена спеціально для барбершопів. Також оцінили покупці парфуми та парфумовані спреї від Rebellion, сироватки і креми для рук.
Єдине, про що ми пожалкували, це те, що взяли занадто мало продукції. Поки українці вважають за взірець якості західні чи азійські бренди, європейці охоче купують нашу доглядову косметику.
Ми щиро вдячні за допомогу в організації українського стенду:
- Торгово-промислова палата України / Ukrainian CCI
- Embassy of Ukraine in the Republic of Latvia / Посольство України в Латвії
- Федерація роботодавців України
- Trade house Ukraina