Допомога
Яке питання Вас цікавить?
Вартість доставки
Доставка оплачується згідно з тарифами перевізника. Для замовлень від 500 гривень доставка безоплатна.
Самовивіз
Самостійно забрати замовлення можна за адресою м. Київ вул. Плодова,1. Після оформлення замовлення з Вами зв’яжеться менеджер для уточнення зручного часу і місця самовивозу. Оплатити замовлення Ви зможете як онлайн, так і при отриманні.
Як швидко я отримаю замовлення?
Орієнтовний термін доставки 1-3 дні з моменту його підтвердження.
Чи можна замовити кур’єрську доставку?
Так. Кур’єрська доставка здійснюється кур’єром "Нової пошти".
Чи можна поміняти адресу доставки?
Так. Для внесення змін до замовлення зв’яжіться з нами за телефоном +380507500250, або напишіть нам у Telegram мессенджер @nutritivebot Не забудьте вказати номер замовлення і Ваше ім’я.
Як відстежити мій вантаж?
Відстежити вантаж можна на сайті або в додатку Нової Пошти, вказавши номер ТТН (товарно-транспортної накладної).
Чи можна змінити або відмінити моє замовлення?
Після відправки замовлення його, на жаль, не можна змінити чи відмінити.
Як оплатити замовлення?
Є декілька варіантів оплати замовлення:
- карткою на надісланий рахунок;
- онлайн через систему LiqPay;
- при отриманні, накладним платежем (в цьому випадку ви оплачуєте послуги переказу коштів перевізником в розмірі 20 грн. + 2% від суми замовлення);
- готівкою при самовивозі.
У мене не пройшла оплата. Що робити?
Якщо у Вас не пройшла онлайн оплата, наш менеджер зв’яжеться з Вами і допоможе успішно її завершити. В іншому випадку зв’яжіться з нами за телефоном +380507500250, або напишіть нам у Telegram мессенджер @nutritivebot Не забудьте вказати номер замовлення і Ваше ім’я.
Чи сертифікована косметика?
Так, вся косметика пройшла сертифікацію в Україні без тестування на тваринах.
Якщо у Вас залишилися питання, зв’яжіться з нами за телефоном +380507500250, або напишіть нам у Telegram мессенджер @nutritivebot