Боротьба із пластиком

 


Краса врятує світ. А упаковка від неї погубить.
Саме так вирішили вчені, які вивчили статистичні дані щодо виробленого у 2015 році неволокнистого пластику. Виявилося, що 42% — це упаковка готової продукції. А це на секунду — 52% взагалі всього пластикового сміття. Тобто більше половини.
За рік на планеті з'являється 300 млн. тонн нового пластику. І чималий відсоток припадає на упаковки для косметики — всі барвисті коробочки, тюбики, флакони…

Що ж робити? Ми виробляємо екологічно чисту продукцію не для того, щоб ускладнювати проблеми довкілля. Nutritive не може змінити весь світ… Хіба що потроху, почавши з малого :) І ми почали…

Це вже перемога
Так, тут є чим пишатися. Нам вдалося налагодити виробництво так, щоб на виготовлення упаковки використовувався перероблений харчовий пластик.

Уявіть тільки: 1 пляшка з-під молока = пара коробочок для крему = флакон для натурального шампуню Купуючи таку продукцію, ви дбаєте не тільки про себе, а й про планету, зупиняючи зайвий пластик.
Рахунок одиниць пластикової тари, які ми переробили з моменту запуску виробництва, йде на тисячі. Страшно уявити цю купу пластику на узбіччях доріг чи міських звалищах.

Пластмасовий світ
Гірко визнавати, але більшість пластикових виробів закінчує свій шлях саме так, і це ще не найстрашніший варіант.
Пластиковими відходами засмічені ліси та океан: риби вмирають, проковтнувши яскраві уламки; птахи гинуть, заплутавшись у поліетиленових пакетах. Звалища переповнені і витісняють жителів прилеглих районів, роблячи їхнє життя нестерпним. Те, що було покликане зробити життя комфортним, вбиває все живе довкола.
Світ перетворюється на гору пластику.

Що на нас чекає?
Саме думки про майбутнє змусили нас задуматися про ребрендінг. Ми вирішили: компанія, яка дотримується екологічно усвідомленої стратегії, автоматично покладає на себе зобов'язання. Зобов'язання піклуватися про безпеку як продукції, а й самого виробництва. Кожен крок нашої діяльності має доводити, що нам небайдуже, у якому світі ми живемо і що залишимо дітям. Адже турбота про людину передбачає збереження здорового, не зіпсованого середовища навколо нього. Збереження планети чистої. Ось чому ми стільки уваги приділяємо випуску упаковки з вторинної сировини: вона не посилює екологічну кризу, пов'язану з надлишком пластику.
Коли йдеться про пластику, то правильний шлях лежить не у створенні нового, а в умінні застосувати те, що вже є.

Розмикаючи коло
Кілька місяців пішли на дослідження та розрахунки, але ми досягли свого: тепер компанія Nutritive використовує у виробництві упаковки, які частково складаються з переробленого пластику. Застосовуючи вторинну сировину, нам вдалося розірвати замкнене коло та зробити свою продукцію справді екологічною у всіх сенсах.
Ми щиро сподіваємось на підтримку наших покупців і просимо не викидати використані упаковки з-під продукції разом із рештою сміття. Відправляйте флакони і тюбики в спеціальні контейнери для пластику, щоб вони знову здобули нове життя вже у вигляді інших важливих і корисних речей, які не мають стосунку до косметики.
Захистимо планету разом!