Питання-відповіді



  • Це українське виробництво?

Так. Хоча ми дуже часто чуємо від наших клієнтів, що товари наших брендів схожі за якістю та пакуванням на італійські чи французькі. Проте це дійсно наше українське виробництво. Ми знаходимося у місті Вишгород Київської області.
  • Чи можна придбати продукцію в офлайн-точках?

Так. Працює б’юті-корнер в ТРЦ Retroville (м. Київ, проспект Правди, 47, Вхід 4). Графік роботи: з 10.00 до 22.00 без вихідних.

Також наші товари доступні в магазинах наших партнерів, наприклад мережі “Епіцентр”.
  • Як можна впевнитися у якості продукції?

Наше виробництво відповідає міжнародним стандартам і в підтвердження цьому маємо міжнародний сертифікат ISO 22716. Переконатися у цьому можна, переглянувши розділ “Сертифікати” на нашому сайті.

18 жовтня 2023 року компанія Nutritive Cosmetics перемогла у конкурсі “Столичний стандарт якості”.
  • Чи тестується ваша продукція на тваринах?

Ні, ми не тестуємо наші товари на тваринах.

20 січня 2021 року Кабінет Міністрів України затвердили постанову № 65, у якій містяться і тези щодо заборони тестування косметичної та іншої продукції на тваринах. (Про затвердження Технічного регламенту на косметичну продукцію - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/65-2021-%D0%BF#Text). Згідно із документом, замість тестування косметики на тваринах, іноземні та національні компанії повинні впровадити і використовувати новітні технологічні розробки – альтернативні методи тестування косметичної продукції. Зокрема випробування в пробірці, комп’ютерне моделювання або клітинне тестування. Хоча вступ у дію регламенту відтермінували на 2024 рік, але наша компанія погоджується із тим, що тестування косметики на тваринах це не гуманно. Наша косметика тестується із застосуванням сучасних методів у нашій власній лабораторії. Окрім того ми регулярно проводимо тест-групи вже готової продукції на добровольцях.
  • Чи вся ваша косметика натуральна, веганська, органічна?

Ні. Ми випускаємо чотири бренди. І вони різні за своїм складом та призначенням.

Lapush - це натуральна доглядова косметика за обличчям, тілом та волоссям. Але до веганських брендів не відноситься, оскільки у складі деяких засобів є продукти тваринного походження.

Manelle - це веганський бренд, що пропонує салонний догляд для різних типів волосся. Але у складі є не натуральні компоненти.

BIONO - ще один веганський бренд, який пропонує професійні засоби для вирішення різних проблем шкіри обличчя. Але у складі продуктів містяться сучасні дієві компоненти, які не можна віднести до натуральних.

Жоден із наших брендів не відноситься до еко- чи органічної продукції.

Чому у вашої продукції такі доступні ціни? Хіба може бути щось дієве у складі у такому випадку?

Нас часто запитують, чому наші засоби коштують менше, ніж аналогічні за якістю від інших виробників? Рівний доступ до якості – один зі стовпів філософії Nutritive Cosmetics. Це те, задля чого ми у 2016 році створили компанію. Щоб довести: якісна українська косметика може бути доступною кожному.

У власній лабораторії ми створюємо формули для наших чотирьох брендів – Manelle, Rebellion, Lapush та Biono. І кожен з них у своїй ніші пропонує дієвість люксових аналогів, але за розумну ціну. Ваші численні відгуки на нашу продукцію – цьому підтвердження.

Випускати бюджетну продукцію нам дозволяють великі обсяги виробництва, сучасні технології та розумний менеджмент. Наприклад, ми використовуємо для виготовлення своїх засобів у тому числі інгредієнти та тару вітчизняного походження. Крім того, ми маємо повний цикл виробництва - від розроблення формул у власній лабораторії до виготовлення пакування. Тому собівартість створення косметики для нас значно нижча, ніж у брендів, які виготовляють продукцію на потужностях інших виробників.

  • Чому не спрацьовує промокод?

Промокод може не спрацювати з кількох причин:
  • на сайті проходить якась дуже класна акція, тому на цей період можуть бути недійсними інші знижки та бонуси. У такому випадку, якщо умови використання промокоду дозволяють, то варто перечекати і використати вашу знижку після закінчення акції;
  • термін дії промокоду вже минув. У такому разі скористатися ним, на жаль, не вийде;
  • збій на сайті. Якщо із термінами промокоду все гаразд і ми не пропонуємо інші знижки чи подарунки, то, можливо, спрацював якийсь баг на сайті. Тоді слід звернутися до наших менеджерів у будь-який зручний для вас спосіб: мессенджер соціальних мереж, онлайн-чат на сайті, Telegram-чат.

Номер телефону: 0 800 338 415
Онлайн-чат Telegram
Дірект Instagram

  • Не можу знайти необхідне відділення Нової пошти чи поштомат. Що робити?

Якщо раптом не виходить знайти в кошику у полі “Відділення” необхідну адресу, то слід обрати будь-яке відділення із запропонованих, але у полі “Додати коментар до замовлення” зазначити необхідне відділення Нової пошти чи поштомат.

  • Не можу оформити замовлення на сайті. Як можна придбати товар онлайн?


Якщо у вас раптом не спрацьовує платіжна система, або виникають інші технічні труднощі, ви можете звернутися до наших консультантів за допомогою діректу однієї із соціальних мереж, онлайн-чату на сайті чи Telegram-чату.

Номер телефону: 0 800 338 415
Онлайн-чат Telegram
Дірект Instagram

  • Не отримав інформацію щодо відправлення.

Ми надсилаємо всі замовлення лише через поштового оператора “Нова Пошта”.
 
  • Замовлення, оформлені до 15:00 надсилаємо того ж дня;
  • Замовлення, оформлені після 15:00 відправляємо наступного дня.
  • Замовлення, оформлені в суботу та неділю, будуть передані компанії “Нова Пошта” у понеділок.

Після того, як ми надаємо вашу посилку компанії “Нова Пошта”, перевізник повідомить Вас про точні терміни та час прибуття товару до пункту призначення. Графік роботи компанії "Нова Пошта" Ви можете знайти на офіційному сайті компанії. Відстежити посилку також можна самостійно за допомогою сервісів “Нової Пошти”.

Якщо раптом сталася така ситуація, що ви не отримали вчасно повідомлення про відправлення від нас чи оператора Нової пошти, слід терміново звернутися до наших менеджерів у будь-який зручний для вас спосіб:

Номер телефону: 0 800 338 415
Онлайн-чат Telegram
Дірект Instagram

  • Коли я отримаю замовлення?


Забрати замовлення оформлене на сайті як “самовивіз”, можна самостійно у пунктах видачі вже у день покупки. Замовлення зберігається на пункті самовивезення протягом 2-х робочих днів, на 3-й день замовлення анулюється!


Ми надсилаємо всі замовлення лише через поштового оператора “Нова Пошта”.

  • Замовлення, оформлені до 15:00 у робочі дні, ми надаємо того ж дня компанії “Нова Пошта” для доставки.
  • Замовлення, оформлені після 15:00 у робочі дні – передаємо компанії "Нова Пошта" наступного дня.
  • Замовлення, оформлені в суботу та неділю, будуть передані компанії “Нова Пошта” у понеділок.

Звертаємо увагу!  У зв’язку із форс-мажорними обставинами (обстріли, перебої зі світлом, зв’язком та ін.) можливі затримки до 3-4-х робочих днів. Також  можливий змінений робочий графік під час державних свят.

Після того, як ми надаємо вашу посилку компанії “Нова Пошта”, перевізник повідомить Вас про точні терміни та час прибуття товару до пункту призначення.

Графік роботи компанії "Нова Пошта" Ви можете знайти на офіційному сайті компанії. Відстежити посилку також можна самостійно за допомогою сервісів “Нової Пошти”.

Зверніть увагу! При доставці до складу транспортної компанії замовлення зберігається на пункті видачі трохи більше 4-х робочих днів, після чого автоматично повертається назад. У разі оплати карткою на сайті, зазначений у замовленні, одержувач повинен буде показати документ, що засвідчує особу або штрихкод одержувача, у додатку "Нової пошти" (при замовленнях на суму до 5 000 грн).

  • Що робити, якщо я не отримав замовлення?

Якщо ви не отримали вчасно ваше замовлення, слід спершу перевірити статус посилки за допомогою ТТН через відповідні сервіси компанії “Нова пошта”.

Якщо не вдається відстежити посилку, або не отримали повідомлення про відправлення, можливо, ви невірно зазначили дані (номер телефону чи адресу доставлення). У такому разі краще негайно звернутися до наших менеджерів у будь-який зручний для вас спосіб:


Номер телефону: 0 800 338 415
Онлайн-чат Telegram
Дірект Instagram


  • Як повернути чи обміняти товар?


Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 (від 19 березня 1994 року) парфумерно-косметичні засоби поверненню не підлягають, але кожну ситуацію ми розглядаємо індивідуально!

Будь ласка, перевіряйте посилку  під час отримання на відділенні "Нової Пошти". У випадку, якщо ви помітили пошкодження посилки або нестачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши відповідний акт з представником компанії "Нова Пошта". Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий - візьме представник компанії "Нова Пошта".

Якщо вам прийшов брак, або ви виявили інші проблеми протягом 14 днів після покупки, ви можете повернути нам товар або обміняти на інший.

Потрібно зателефонувати до сайту на цей номер: 0800338415  і в телефонному режимі ми оформимо обмін або повернення товару.

Доставка оплачується покупцем у разі повернення чи обміну через особисті міркування покупця. Повернення коштів відбувається протягом 1-3 робочих днів після отримання нами товару, що повертається від вас на склад “Нової Пошти”.

Умови повернення/обміну:
  • відсутність ознак використання товару;
  • наявність ярликів;
  • товар повинен мати товарний вигляд.

У разі виявлення ознак використання товару ми залишаємо за собою право на відмову у поверненні коштів.

У разі виявлення браку, відсутності товару у посилці або помилки під час виконання замовлення з вини наших співробітників, доставку сплачуємо ми.

  • Що робити, якщо я отримав товар з дефектом?



Будь ласка, перевіряйте посилку  під час отримання на відділенні "Нової Пошти". У випадку, якщо ви помітили пошкодження посилки або нестачу будь-яких позицій, ви можете відмовитися від посилки, склавши відповідний акт з представником компанії "Нова Пошта". Один екземпляр, будь ласка, залиште у себе, другий - візьме представник компанії "Нова Пошта".

Якщо вам прийшов брак, або ви виявили інші проблеми протягом 14 днів після покупки, ви можете повернути нам товар або обміняти на інший.

Потрібно зв’язатися із нашими менеджерами у зручний для вас спосіб:

Номер телефону: 0 800 338 415
Онлайн-чат Telegram
Дірект Instagram


Повернення коштів відбувається протягом 1-3 робочих днів після отримання нами товару, що повертається від вас на склад “Нової Пошти”. У разі виявлення браку, відсутності товару у посилці або помилки під час виконання замовлення з вини наших співробітників, доставку сплачуємо ми.

Умови повернення/обміну:
  • відсутність ознак використання товару;
  • наявність ярликів;
  • товар повинен мати товарний вигляд.

У разі виявлення ознак використання товару ми залишаємо за собою право на відмову у поверненні коштів.

  • Як змінити замовлення, яке я зробив?


Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 (від 19 березня 1994 року) парфумерно-косметичні засоби поверненню не підлягають, але кожну ситуацію ми розглядаємо індивідуально!

Інколи виникають ситуації, коли клієнт протягом кількох годин після оформлення замовлення вирішив щось додати, замінити чи прибрати із замовлення, або зазначити інші дані для відправлення. У такому разі можна звернутися до наших менеджерів у будь-який зручний для вас спосіб і вони допоможуть вирішити ситуацію.

Номер телефону: 0 800 338 415
Онлайн-чат Telegram
Дірект Instagram

Але після того, як посилка буде передана компанії “Нова пошта”, змінити наповнення вже буде не можливо, лише дані отримувача.